Verbindingen zijn versleuteld met SSL
Centrum AS&L
|
de eenmanszaak Centrum Authenticiteit Soevereiniteit & Lichttaal, gevestigd en praktijk houdend te Numansdorp, Bachstraat 51, 3281 VA
|
Algemene Voorwaarden
|
deze algemene voorwaarden van Centrum AS&L
|
Dienst
|
Dienst, zoals sessie, bijeenkomst, workshop en/of coaching, traject, trainingsprogramma’s of andere activiteiten die door CAS&L in opdracht van cliënt worden uitgevoerd of verzorgd
|
Intellectuele Eigendomsrechten
|
alle intellectuele eigendomsrechten, zoals auteursrechten, handelsnaamrechten, domeinnaamrechten
|
Cliënt
|
de opdrachtgever en wederpartij van Centrum AS&L
|
Overeenkomst
|
de overeenkomst van opdracht tussen Centrum AS&L en Cliënt, betreffende meerdere losse verrichtingen en/of een overeenkomst waaruit gedurende langere tijd losse verrichtingen voortkomen
|
Partijen | Centrum AS&L en/of Cliënt |
Op alle overeenkomsten tussen de uitvoerder enerzijds en de cliënt anderzijds zijn, uitsluitend deze Algemene Voorwaarden van toepassing, onder uitdrukkelijke uitsluiting van andere Algemene Voorwaarden.
Acceptatie van een prijsafspraak c.q. het op andere wijze tot stand komen en/of voortzetten van een overeenkomst houdt in dat de cliënt de toepassing van de Algemene Voorwaarden heeft aanvaard en afstand doet van de toepasselijkheid van eventuele algemene voorwaarden van de cliënt.
Afwijkingen van deze Algemene Voorwaarden zullen slechts van kracht zijn indien deze schriftelijk door de uitvoerder zijn bevestigd. In dit geval blijven de overige bepalingen onverkort van kracht.
Een overeenkomst kan zowel een traject als losse verrichtingen betreffen.
Een overeenkomst tussen de uitvoerder en de cliënt komt tot stand door een schriftelijke acceptatie van de prijsafspraak door de cliënt of een mondelinge bevestiging van een individuele sessie.
Indien een acceptatie van een prijsopgave voorbehouden en/of wijzigingen inhoudt komt de overeenkomst pas tot stand nadat Centrum AS&L schriftelijk heeft ingestemd met deze voorbehouden en/of wijzigingen.
Wijzigingen van dan wel aanvullingen op de overeenkomst komen slechts tot stand nadat beide partijen deze schriftelijk of ingeval van een individuele sessie mondeling hebben bevestigd.
Tenzij in de overeenkomst anders is bepaald, wordt deze aangegaan voor de duur van een traject c.q. losse verrichtingen, dit in overleg tussen beide partijen.
Na afloop van de overeengekomen trajectperiode kan de overeenkomst in overleg tussen beide partijen worden verlengd.
Ieder der partijen is, onverminderd het recht op vergoeding van kosten, schade en rente, gerechtigd de overeenkomst zonder rechterlijke tussenkomst met onmiddellijke ingang bij aangetekende brief te ontbinden indien:
Annulering van afspraken voor individuele personen voortvloeiend uit een overeenkomst dient uiterlijk 24 uur vóór het afgesproken tijdstip te geschieden. Vervanging door een andere persoon, geregeld door de cliënt, wordt niet als annulering beschouwd.
De uitvoerder zal alle informatie betreffende de cliënt die zij verkrijgt bij de uitvoering van haar diensten vertrouwelijk behandelen en deze informatie niet aan derden ter hand stellen, tenzij voor zover uitvoerder daartoe verplicht is of de uitvoerder toestemming heeft verkregen van de cliënt.
Indien sprake is van een inschrijving voor een meerdaags event of programma, dan kan vooraf om een aanbetaling worden gevraagd teneinde de inschrijving voor deelname definitief te maken.
Op de dienstverlening van de uitvoerder is het Nederlands recht van toepassing.
In geschillen voortvloeiend uit of verband houdend met de dienstverlening van de uitvoerder die tot de competentie van de rechtbank behoren, is uitsluitend de Rechtbank bevoegd.
In geval van een geschil of klacht inzake de dienstverlening van de uitvoerder kan de cliënt gebruik maken van een klachtenprocedure. Maak uw klacht in eerste instantie mondeling kenbaar. Mocht dit overleg niet tot een voor beide partijen acceptabele oplossing komen dan dient de klacht opnieuw schriftelijk te worden voorgelegd aan Centrum AS&L. Centrum AS&L verplicht zich binnen twee weken met een voorstel tot oplossing te komen.
Indien de klacht niet naar tevredenheid van de cliënt kan worden opgelost, dan heeft de cliënt het recht om deze als een geschil aan een erkende Geschilleninstantie voor te leggen.
Bekijk of download hier het privacybeleid: